kolmapäev, 22. jaanuar 2020

Jällenägemiseni, Adelaide!

Hei!

Viimasest postitusest on veidi aega möödunud ning sellel ajal nii mõndagi muutunud. Alustades sellest, et aastanumber on uus, on meil nüüd nii uus elu- ja töökoht kui ka auto!

Adelaide rand Glenelg

Uue auto ostsime vaid olude sunnil, nimelt oli meil vahepeal autoõnnetus (keegi viga ei saanud), mille tagajärjel läks meie armas Archie maha kandmisele. Kindlustus lihtsalt otsustas, et ei ole otstarbekas parandada 🙁. Olukord oli väga nukker, eriti kuna peale õnnetust sõitsime autoga edasi ja ka mehaaniku õuel autot tühjaks tehes see veel sõitis. Aga mis seal ikka, tuli hakata uut neljarattalist otsima. Vahepeal laenasime tööl käimiseks kahe teise eestlase autosid ning mõneks päevaks võtsime ka rendiauto, kuna töölt puududa ei tahtnud. Rahalise poole pealt katsime rendiauto päevase tasu kumbki umbes pool tundi töötades, nii et igatepidi mõtekas. Ja ka kütust võttis see peaaegu kolm korda vähem kui Archie 😀. Kuid uue auto leidmine oli suhteliselt keerukas, kuna meil oli päris palju nõudmisi. Käisime mitut autot vaatamas, mis eriti muljet ei avaldanud, kuni leidsime selle mida otsisime - Archie suure venna Charlie. Võrreldes eelmise autoga on ta nii kõrgem kui ka pikem, nii et parkimisplatsidel manööverdamine on paras peavalu 😄. Aga meie õnneks on tegu diiselmootoriga, mis on rahakotile tunduvalt sõbralikum.

Kuna ma pole tööst blogisse eriti midagi kirjutanud, siis teen sellest ilmselt eraldi postituse. Aga kokkuvõtvalt oli viljavõtuhooaeg meie jaoks suhteliselt edukas, kuigi tunde oleks tahtnud rohkem saada, siis saime tööl käia tervelt kolm kuud.

Nii me kolm kuud möödusid 😀

Eesti majas toimus meie seal elamise ajal mitmeid üritusi. Ühel nädalavahetusel oli suur Balti riikide jõululaat, kus sai erinevat nänni osta. Meie töötasime köögis ja müüsime ära kogu söögi, mis võimalik oli! Sellest järgmisel nädalavahetusel toimus suur jõululõuna, kuhu tuli kokku umbes 140 inimest. Menüüs olid hapukapsas, verivorst, peekon ja kartulid. Taaskord aitasime köögis toitu ette valmistada ja serveerida ning söök oli väga maitsev 😋. Eestikeelseid laule esitas kohalik koor nimega "Hapukoor".

25. detsembril oli suur jõululõuna, kus sai kõhud korralikult täis söödud. Peale seda suundusime aga töökaaslase juurde jõuluõhtusöögile, kus sai veel süüa 😄. Kuigi jõulutunnet ei tekkinud, olid söögid maitsvad ja seltskonnad toredad.

Kõigil on kõhud tühjad 😀
Õnneks oli laud rikkalik 😋
Jõulukräkkerid, kust seest saab igast nänni.
Jäime töökaaslase juurde ööseks ööbides nende karavanis.

Kui vahepeal elasime Eesti majas kuskil viiekesi, siis jõulude ja aastavahetuse ajaks tuli meid kokku üle 20! Kõik võimalikud voodikohad olid täis ja uutel tulijatel oli esimene asi minna poodi ja osta omale madrats 😀. Leidus ka neid, kes ööbisid parklas oma bussis ja osad olid all suures saalis. Aga seltskond oli vahva, mängisime kaarte, käisime rannas ning veetsime lõbusalt aega.

Ühel päeval sai käidud nii uisutamas kui ka rannas päevitamas 😀.
Mekkisime head ja paremat piirkonna veiniistandustes.
Külastasime 1839. aastal asustatud saksa küla Hahndorf.

Granite island, kuhu soovi korral sai hobujõuga kohale.
Second Valley ujumiskoht.
 Julgemad said kaljult hüppeid harjutada.
Myponga veehoidla

Ja saabuski kätte Adelaide'st lahkumise päev. See oli oodatult kurb, kuna maha jäi vahva seltskond ja toredad tutvused ning seal viibitud aja jooksul jõudis Adelaide juba koduseks saada. Väga loodan, et jõuame lähiajal sinna veel tagasi, kuna meie uus töökoht asub vaid 400 km kaugusel. Aga  seekord ei sõitnud me sinna muidugi mitte otse vaid ikka ringiga, et ära näha kaua oodatud Great Ocean Road 🙂.

Alanud tripist kirjutan järgmisel korral! 👋